Inte blev jag piggare :(

Värre idag. Mina bästa grannar Ingela och Roger har gått långprommis med mina älsklingar. TACK!!!!!

Nu ser jag fram emot att vakna piggare i morgon och njuter av att ha ett hem att vara sjuk i.

Många stackare får gömma sig under en packe tidningar under en bro eller något trots att de är sjuka :(

Känner med alla som inte har ett eget hem. Skulle önska att mitt hus fick gå till någon hemlös när jag inte finns kvar här längre men det blir nog tyvärr så att banken tar hand om det.

Kan ju förstås vinna en miljon på lotteri och då är saken pix :)

Lägger in en bild på bästa grannarna som jag tog efter jul när jag var på fika hos dem. De är värda all ära <3



Kommentarer
felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment

Svar: Men det kommer att kosta sen eller????
Trygg i mig själv

2013-03-10 @ 20:47:48
URL: http://fotokobran.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0