Antivåldkampanj.

Den här hämtade jag hos Veiken där jag sympatiserar helt med hennes tankar om våld. Genast dyker tanken på allt våld som sker bakom hemmets väggar upp i mitt huvud. Vuxna som slår varandra och barnen. Alla som använder olika härskartekniker för att hålla någon annan på en svag nivå. Den psykiska misshandeln. Önnskar jag kunde göra något större än att ägga in den här bilden på min sida.

Jag gör det lilla jag kan i alla fall och griper in om jag ser något inför mina ögon. Jag talar om vad jag tycker om situationen. Önskar att fler skulle våga gripa in.

Kopiera gärna den här bilden och låt den här kampanjen vandra runt på bloggarna. Jag säger som Veiken... kopiera in den här bilden och länka till min hemsida =)



Kommentarer
Veiken

Vad bra att du är med! Nu är det några stycken som har hakat på! Kul! Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0