Jag känner mig så glad

har hittat en sladd som gjort att jag kunnat ta in bilderna från kameran. Så nu ska jag visa lite (i mitt tycke) fina naturbilder.

Börjar med ett par av dem jag tog på resan upp när jag stoppade vid Högsjöns rastplats efter E18

Utsikt från rastplatsen:



Stilstudie från lekplatsen



En vacker solitär (nästan i alla fall..)



Ståtliga stammar....



Dammen, tagen i motljus



Samma damm tagen från andra hållet



Parkeringen


Stilstudie av tre grenar. Se knoppningen och känn vårkänslan =)



Kommentarer
Liz!

Vilka fina bilder

2009-04-24 @ 14:31:27
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0