Något positivt =)

När jag var på grillningen häromkvällen så frågade sonen i huset, 5 år, om han fick följa med hem och sova över hos mig. Går det att motstå en sån invit? Jag kunde det inte. Kände mig riktigt smickrad. Klart han fick följa med hem. Han blev kvar hela tisdagen och vi var ute mest hela dagen. Vi hade kanonväder.

Gav mig på ett omöjligt projekt. (ovanligt eller....) Började skrapa utemöblerna från färg. Det sitter som berget! Och det gav en oanvändbar högerhand på kvällen när jag körde lillkillen hem. Men först ville han följa med mig på bönen =)

Idag fick jag kvar Carolinas lillasyster efter målarträffen, som blev i mitt vardagsrum idag. Vi var fem stycken varav fyra ungdomar. Efter en sen lunch blev hon hämtad av sin andra syster för att åka och påska för sin farmor ihop med syskonbarnen. Mysigt tänkte jag och tyckte hon.

Eftermiddagen och kvällen har tjejen och jag haft ihop med diverse pyssel. Kvällen blev tv och godis som vanligt =)
Nu är det i alla fall sovdags och jag önskar er alla en riktigt skön sömn.



Kommentarer
Liz!

Åh va kul med besök!

2009-04-09 @ 09:57:27
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0