Så var det då dagen

då jag skulle städa och göra påskfint. Vad händer? Jo, jag är helt slut efter gårdagens övningar så det blir absolut INGENTING gjort. Men, vad gör det... det är långfredag och alla är upptagna med sitt så jag kan bara koppla av och tycka livet är skönt =)

Tjejen kom precis över och vill sitta här och rita. Hel ok. Jag ska sätta på en andra kopp kaffe för dagen, ta den i solen i trädgården, och njuta av att jag har mina sinnen i behåll.

Ha en fin långfredag på er och glöm inte varför vi firar påsken *L*



Kommentarer
alias

Jag har haft den längsta långfredan jag varit med om ...

Önskar dig en fortsatt glad påsk

2009-04-10 @ 21:02:55
URL: http://www.metrobloggen.se/alias


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0