Slö....

Har visst blivit lite slö vad gäller bloggandet. Eller inte... Igår hade vi avslutning på handträningen. Min goda vän Carolina fyllde 25 så jag bjöd henne på café (dagens ungdomar skaffar ju sig det de behöver alldeles själva) sen bar det iväg till yngsta dottern 28 mil bort.

De stackarna har inte gjort annat än wabbat sedan jul så nu kände jag att jag kunde ta chansen att gosa med den minsta några dagar. Hon har förkylningsastma vilket gör att dagislivet blir lite för hårt. (Se Veikens blogg för dagen..) På eftermiddagen ska vi promenera bort och hämta syrran på dagis. Mums...

Till alla onda människor som kan få för sig att hälsa på hos mitt hem när jag inte är där..... det är välbevakat!

Finns det onda människor förresten? Eller är det tillfälligheter? Eller är det sjukdom? Tack och lov behöver vi inte vara allvetare men vi har var och en våra tankar om saken. Hur tänker du?

Tänk att den lilla redan är två år..... och en riktig liten pippi långstrump.... som förresten är hennes absoluta favoritfilm. Här utanför storstan är det kallt (plus 5), solen har varit framme hittills idag men det är helt svart på himlen.

Ha en fin dag alla vänner i etern.



Kommentarer
attis

Hej vännen. Jag skulle aldrig kunna förtränga sorgen . Jag gråter lite nu och då och ler mellan varven. Kommer små tankar på allt skoj morfar har gjort ocg vilken underbar männiksa han var.

Kramen

2009-04-21 @ 14:59:27
URL: http://attisblogg.blogg.se/
kim

Åh Bibbi!



Du är i huvudstaden?

2009-04-21 @ 17:16:13
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/
Veiken

Underbart när man kan "ställa upp" för barn och barnbarn! Alla vinner ju på det! Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0