Tack älskade Anna

någonstans utanför Stockholm. Det är så klockrent varje gång du ringer. Vi hinner inte prata många ord innan skrattet klingar mellan lurarna. Du ger mig så mycket glädje. Tack för att du påminde mig om att det är 11 år sedan vi sågs första gången och vi har hållt kontakten hela tiden. Tiden går så fort.

Som du förstår så blir det inte mycket blinkande just nu för min del men jag kommer igen. Som alltid =)

I kväll har vi (ett 10-tal kvinnor och så underbara Lydia 5 år) fått en lektion i Aloe Verans underbara kraft. Efter fin info, mycket provande och sniffande och många glada skratt så skrev vi våra beställningar och sen blev det kaffe och mackor. Kanontrevligt. Och eftersom jag har diskmaskin så gick det snabbt att få undan allt efteråt.

Nu är det dags att försöka få sova en stund i natt. Det gäller att hålla tankarna borta och bara slappna av. Hur lätt det nu är?
Kärlek på er alla underbara läsare.


Kommentarer
Liz!

Åh de vännerna skall man hålla hårt i.

2009-04-02 @ 11:47:51
URL: http://www.metrobloggens.se/spirulina
ewina

så skönt att få en stund där man har trevligt när det i övrigt är tungt.. var rädd om dig.. kramar

2009-04-02 @ 18:13:27
URL: http://www.metrobloggen.se/ewina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0