Tävling

Jag är med och tävlar om en Aloe Heat Lotion hos Nattis.

Det enda jag behöver göra är att skriva ett inlägg med länk till tävlingsinlägget och tala om var jag skulle vilja använda lotionen om jag vann.

Aloe Heat Lotion kommer från Forever Living products och är en riktig kvalitéprodukt. Luktar Jenka för er som minns det tuggummit!

Min personliga åsikt om Aloera Heat Lotion:

Jag skulle använda denna lotion på samtliga värkande ställen på min kropp. Den värmer där det finns muskellåsningar och den kyler där det finns inflammation. Helt fantastisk att ha i sitt hemapotek.

 



Kommentarer
Anonym

Hej hej! nej ja skriver lite i bloggen när jag känner för det, tar det inte på något blodigt allvar, mest som tidsfördriv när jag har tråkigt på nätterna på jobbet. Jo men annars är det bra med oss. Sj då? Vart tog du vägen på facebook? Kram

2009-04-14 @ 22:32:30
URL: http://flanisen.blogg.se/
Angie

Alla Forever Livings produkter är kanon!

Jag använder läppbalsamet, ansiktskrämen, deo-sticket m.m.

Jättefina saker.

Ska nog tävla inne hos Nattis!

Det finns en tävling hos mig med, fast inredningsaker, om du vill kolla. Absolut inget tvång =)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0