Tillbaka.

Det blev många timmar i Örebro. Vi var inte hemma före halv nio i kväll. Kanonmysigt att vandra runt i Mariebergs nya centrum och ögonshoppa på IKEA. Men klart. Helt gratis blev inte besöket. En gardinstång och nya gardiner. Skurhink och mopp så vårstädningen går som en dans =) och en massa nya värmeljus. Det kan aldrig finnas för mycket av hemma. Ibland undrar jag om det är jag som försörjer affären på just den fronten, haha.

Tjejen shoppade till sitt första egna hem. Vilken känsla! Hon var sååå lycklig när vi åkte hem med hennes nya inredning. Kan föreställa mig den känslan även om jag inte kan minnas den.

Åh, mitt lilla barnbarn ringde och hade slagit i huvudet. Då ringer hon mormor. Men kan man känna sig lycklig eller..... får bara hoppas att det inte blev hjärnskakning. Min lilla älskling. Just nu är det tungt med avståndet. När hon gråter och säger att hon vill att jag ska vara där....

I kväll blir det tidigt sänggående så jag orkar städa av huset i morgon. Har ju ny skurmopp nu hihi



Suss gott


Kommentarer
attis

Men ta nya moppen och flyg till oss i Blåkulla vet ja.

Jag har färddatorn med. Vilket hiskeligt påskväder. Ha det så jättebra.

kramen

2009-04-09 @ 23:27:56
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Veiken

Tänk när man shoppade till sitt första hem.....drömmer Det var alldeles helt underbart! Påskkramen.

Liz!

Det går att gå igenom Ikea utan att handla men det är inte ofta något sådant händer :-)

2009-04-16 @ 09:32:59
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0