Vart tog våren vägen...

eller är det så här det ska va? Fyra plussgrader, kall vind och molnigt! Som tur är så känns det varmt inombords. Får vara med delar av min familj. Hur gott är inte det =)

Snacka om lyx. Bo hos en kock!! Middagen gick inte av för hackor. Quarngryta med basmatiris. Yammi....

Vi promenerade till dagis och hämtade syrran. Vi fick ta det riktigt lugnt på grund av astman. Det var nice för tiden räckte till att titta på diverse hundar vi mötte, lyssna på fågelsången och titta på blommorna. Passade på att ta en del foton men kabeln till datorn är kvar hemma, buhhhh.

Växtligheten har kommit bra mycket längre här än hemma och det är fullt med vit- och blåsippor. Människorna har gjort vårfint i sina trädgårdar och här har det jobbats minsann. Inte av mig. Nä då. Men av doter med familj. Baksidan har blivit bra mycket större efter outdoorstyling.

Nu ska jag ta igen mig så morgondagen får bli lika bra som idag =)


Kommentarer
alias

Hos mig var det MINUS FYRA i morse ... äckligt!

2009-04-21 @ 23:03:10
URL: http://www.metrobloggen.se/alias
attis

Tack. Sköt om dej du oxå. Du verkar vara en så fin människa.

Kramen

2009-04-21 @ 23:21:12
URL: http://attisblogg.blogg.se/
kimpa

Åh jag gillar fågelsång!



Väskan ska nog alltid vara under jackan framöver.

Det var riktigt underhållande!



:*

2009-04-22 @ 00:02:02
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/
Liz!

Jag undrar också vart våren har tagit vägen, det är ju jätte kallt nu igen

2009-04-22 @ 11:52:30
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
Veiken

Hej denna underbara onsdag! Visst finns familjedaghem kvar, men här tar dom bort dom ett efter ett. Anställer ingen ny dagbarnvårdare när någon slutar. Så är det med det! Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0