Vilken dag.

Vaknade vid nio och kände mig pigg och utvilad. Vore väl skam annars med tande på de 12 timmar jag sovit det senaste dygnet. Tog frukosten utomhus väl påklädd. Tänk att mat smakar så mycket bättre utomhus.

"Tjejen" och jag var på Willys och storhandlade på förmiddagen. Vi bestämde oss för en långpromenad med termos med oss. Vi traskade iväg och blev borta två timmar i vårsolen. Fikat tog vi på en timmerhög. Det var så skönt att sitta där och lyssna på fåglarna, studera svanarna och prata helt avslappnat.

Här satt vi och fikade



Och det här var utsikten



Den här dagen har blivit "tjejens". Vi sitter just nu och tittar på Sveriges Smartaste Barn. Eller inte vi, jag bloggar och svarar disträ på tjejens frågor.


Kommentarer
alias

Haha ... det där med disträ vid bloggen känner jag igen ...

Najti

2009-04-05 @ 01:11:45
URL: http://www.metrobloggen.se/alias
Veiken

Vilken fin dag ni verkar haft! Jag önskar dig en lika fin söndag! Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0