Zoombiebubblan sprack

Tack Peter för din vishet och förmåga att förmedla insikter! Äntligen har jag kommit ur min bubbla som jag befunnit mig i hela förmiddagen. Det var bara kroppen som klev upp ur sängen. Resten av mitt jag landade i zoombebubblan och så fort jag satte mig ner somnade jag.

Som en gåva från himlen hör denne Peter av sig och får mig att inse hur viktigt det är att vara i nuet, att vara närvarande. Flummigt kanske någon tänker, att det skulle kunna ta en upp ur dvalan. Mig hjälpte det så nu sitter jag här framför datorn efter att avnjutit en härlig lunch med vaniljyoughurt, skivad banan och rågbröd med rökt kalkon.

Det är ganksa kallt ute, när solen inte steker, så jag får klä mig lite rejält innan jag strax går ut och fortsätter med mitt jätteprojekt utemöbler. Dags att ta tag i en av fotöljerna och pilla bort färg.

Ha det gött och njut av nuet =)



Kommentarer
Liz!

Va ofta det blir så att allt annat än kroppen stannar kvar i sängen på morgonen..... :-)

2009-04-20 @ 07:46:53
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
kim

Hej Bibbiz!



Jag är återhämtad efter en härlig helg!

Åh en ny vecka! Underbart.



KRAMIZ!

2009-04-20 @ 08:10:26
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/
Veiken

Det är väl underbart med människor som förstår och kan tränga in genom ett skal och få någon att kliva ut! Grattis till en sån vän! Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0