Länge sedan

Barnbarnen har åkt, Sally har fått stanna kvar och normen börjar återställa sig. Trots det har jag inte kommit igång med bloggandet ännu. Har många härliga kommentarer att besvara vilket jag hoppas orka med i natt.

Har fått kära vänner på besök så tiden springer snabbt :)

Lägger in några sommarbilder när det fortfarande var varmt och skönt.

Härliga stenar vid sjön Unden




Den här dagen vid Skagern började det blixtra och dundra så det blev till att packa ihop och åka hem...


Så var vi då tillbaka vid Unden men på en helt annan plats



Vackert i mina ögon och balsam för min själ....



Hej för nu. Vi hörs i natt.....


Kommentarer
Anki

Vilka vackra bilder, härligt att du haft trevligt, ja jag började på att fundera över vart du tagit vägen,



Kram och kul att se dej igen

2009-07-10 @ 20:37:06
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Yvonne

Hej Fina bilder .Vädret det skiftar fram och tillbaka.Hoppas på fint väder ikväll för vi ska iväg och grilla Kram

2009-07-11 @ 15:34:45
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Veiken

Vilka fina bilder. Nu har jag varit detektiv! Du var inne hos mig nyss och lämnade en kommentar UTAN adress. Nu har jag lagt till dig på Bloglovin så jag inte tappar bort dig! KRam

Mollan70

Jättefina bilder.

Jag lägger till dig på bloglovin nu.

Ha en fin lördags kväll.

2009-07-11 @ 17:11:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7
Karin

Usch ! Svior är inte alls roliga de heller !

Så otroligt vackra bilder du tar vid sjön !

Det är något speciellt med sjöar...

När jag tittar på dina bilder kan jag nästan känna hur jag sitter i en eka, och ror sakta i stillheten.

Det är sinnebilden för svensk sommar för mig...

Här har vi som sagt mygg, men någon katastrof är det inte.

Däremot kan det bli det, om det inte blir någon mer sprutning.

Nu verkar dock saker gå i helt rätt riktning, så det finns hopp !

Tillstånden för sprutning är klara.

Men det är väldigt trist med allt regnande...

Nu hoppas jag på sol och värme igen ! =)

2009-07-12 @ 12:45:14
URL: http://karin.hermansro.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0