Ostkusten igen....

Åkte i går från ett fantastiskt sommarväder som varade hela resan. Trots att det bara var 24 mil fick jag pausa tre gånger så Sally inte skulle förgås. Är ju inte utrustad med någon aircondition precis.

När vi vaknade i morse är det VARMT. Så underbart. Sitter utomhus och bloggar just nu med Sally vilandes under bordet. Hon har det lite slitit nu med en liten pudelvalp rännande runt benen hela tiden :-)

Nu kommer strax posten och då ska jag hjälpa Helen att komma igång med datoriet. Ska bli otroligt spännande.....

Hon försöker få igång mig att designa hundhalsband. Får se hur det går......

Tack alla underbara bloggläsare som skriver kommentarer till mig. Jag läser den inte just nu men återkommer så fort jag kan. Självklart blir det någon bild också.

Hälsningar från Sally och mig


Kommentarer
Fenixmona

Godmorgon i stugan denna fredag! Jag skakar min resväska och letar förtvivlat efter solen som jag packade ner...kanske den bara behöver lite acklimatiseringstid! Kanske den hamnade på ostkusten först...hihihi...Kramiz

Yvonne

Morn morn! Såg att din hamster har dött.Även om jag inte är förtjust i hamstrar så vet jag att man blir ledsen när ens djur går bort.Ha en bra dag Kram

2009-07-25 @ 07:36:26
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Sussi

Vad jobbigt utan AC.. Tänk så fort man vänjer sig med moderniteter.. För visste man inget annat!! hihi



Hoppas du har haft det riktigt bra



Kramsiar

2009-07-25 @ 23:26:21
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Yvonne

Morn morn! Ha en bra dag Kram

2009-07-27 @ 08:06:41
URL: http://metrobloggen.se/skaningen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0