Slut sol och minisemester

Den blev kort kan jag säga. Luftmadrassen blev med hål och därmed blev det bilsäng istället. Varmt kan jag meddela. Det var sådan kondens på morgonen så ALLT var fuktigt. Hundstackarn väckte mig för hon höll på att storkna trots att jag täckt alla fönster med handdukar.... Efter lite vatten mådde hon prima igen.

Lägger in lite bilder på platsen vi var på. En Guds gåva till mänskligheten i Edsbruk utanför Västervik vid en insjö som var iskall :( Blev inget dopp alltså..

Gjorde en mellanlandning hos designern Helen Rosell som tillverkar egna halsband och koppel till småhundar. Hon importerar även kläder till små hundar. Vill du titta gör du det på www.finahund.se

Blir en bild på henne med familj också. Varsågoda.....



Ok. Nu följer lite naturbilder....



Tältet som jag fick låna av Roger Berman. Tack Roger... Det var kanonas!



Insjö, trot eller ej.....



Mitt lilla gull. Nyfiken som alltid....



Här ligger Bankestad slott mitt över sjön.





Är det vackert eller......





Det fanns lägerplatser lite var stans med grill, bord och bänkar.

Efter man gått förbi badplatsen kommer man hit. En man vid namn Ernst Gustavsson har byggt den här vandringsleden. Tack för den!!!

Nu måste jag vara lite seriös och betala mina räkningar för nästa vecka blir det social verksamhet hela veckan.

Ha en fin helg alla kära läsare.


Kommentarer
Anki

Härliga bilder,



http://englasmamma.blogspot.com de kommentarerna som mamman får på inlägget " Nu stänger jag för vad jag anser är elaka kommentarer" är så horribelt och är så fasansfullt! Hur människor kan ta sympati för denna jävla pedofil att hela jag har varit upprörd sedan jag läste det! Kvinnor som män ger kommentarer så man inte tror att det är sant!



De här männskorna som har skrivit och håller med denna jävul borde sitta inspärrade tillsammans med denne galning på livstid!



Kram

2009-07-18 @ 17:58:08
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Dag

Härliga naturbilder du tagit jag känner doften från sjön som från skogen

2009-07-18 @ 19:26:32
Sussi

Så nära till vattnet!! Då kanske det blev ett litet kvällsdopp??!!

Synd att madrassen pajjade.. Det är så varmt ute så jag kan tänka mig att bilen blev till en bastu :-)



Stockholmshelgen blev kanonlyckad!!



Kramisar

2009-07-19 @ 09:58:47
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0