Söndag



Sömnfén har intagit mitt liv just nu. Somnar vid 12 och vaknar vid 11. Kunde tro tonårstiden är tillbaka.

Sally är ute och fiskar med kompisarna. Undrans om hon drar upp nåt eller bara skrämmer iväg dem?? Kul att hon ville följa med. Hon är mest vid min sida för tillfället.

Idag ska jag ta itu med mitt arbetsrum igen. Det är ett långtidsprojekt eftersom allt ska gås igenom, sorteras, sparas eller kastas. Resultatet kommer förhoppningsvis att bli arbetsvänligt.

När jag tog min nyvakenkopp med kaffe värmde solen gott men jag hann bara innanför altandörren innan regnet öste ner igen. Vad månde bliva.... 15 cm på en vecka....




Kommentarer
Becka

Jo kollar till sidan iaf =) Ja det hoppas jag med, att jag har något att skriva snart. =) Kram

2009-07-12 @ 12:51:17
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Fenixmona

Uhu...samma eländiga väder hos dig hör jag! Här har kommit 210 på drygt två dygn! Vi flyr hit:

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1599217



Kramiz!!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0