Jag är så bortskämd =)

Den här dagen har gått i vilans tecken. Med andra ord har inga knop gjorts. Av mig alltså. Men så har jag haft besök av goda vänner, trots förkylningen, och här har hänt saker....

Jag har fått mat tre gånger idag. Skulle aldrig själv idags laga mat tre gånger på en dag. Kaffe ett antal gånger och trot om ni vill men när jag släpade min trötta kropp ut på baksidan så var ett tak byggt ca en meter ut över uteplatsen. Alltså, ett perfekt regnskydd om man vill sita ute och fika just vid ett sånt tillfälle. Och det lär det vl bli några kan jag gissa.

Men hur glad får man bli!!!! Vare sig ord eller kramar räcker till vid ett sådan här tilfälle.

Okey, lovar. Det kommer en bild under dagen (för det är ju måndag nu...)

Men nu måste jag i alla fall krama min sköna kudde så jag inte får en slappardag till i morgon. Gillar dem verkligen inte men min kropp styr mitt liv.




Kommentarer
attis

Gomorron vännen. Vad härligt att få ett tak byggt sådär. Önskar dej en härlig dag goa Bibbi.

Kram

2009-06-15 @ 08:51:13
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Spirulina

Åh du har verkligen blivit ompysslad

2009-06-15 @ 10:27:32
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0