Solen skiner

både inombords och ute. Vaknade i tid idag. Dvs vid sjutiden. Var på vårdcentralen och tog kompletterande prover för SLE-testet som är påbörjat. Ska bli spännande att se vad det ger. Skulle kännas skönt med en riktig diagnos och inte bara "hjälper det här så var det vad jag trodde" mediciner.

Har hunnit med två maskiner tvätt varav den sista ska hängas ute strax. Testkörde min nya torktumlare igår och den funkar kanonbra. Skönt. Nu kan jag äntligen tvätta mina dunkuddar.

Så här blev mina svarta möbler efter lite hjälp



Vill även passa på att presentera min nya sambo Snowball...





En sån liten dunboll..

Idag påbörjar jag projektet "sy dynor till svarta utemöbler". Självklart kommer det en bild så småningom men när det gäller mig vet man aldrig när de blir klara =)

Oups. Höll på att glömma bilderna på mitt budgetväxthus. De kommer här....

 





Kommentarer
Spirulina

Vilka fina bilder och välkommen Snowball :-)

2009-06-16 @ 13:23:20
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
attis

Hallojsan gumman. Ja nu känner jag mej bättre fast frisk är jag inte. Det har ivarje fall slutat regna och som det ser ut nu ska det bli sol hela helgen. Det känns toppen. Vi måste måla våra möbler oxå. Har likadan som dej. Vad söt han är lille snowball. Skoj med växthus. Ha det toppen.

Kram

2009-06-16 @ 14:51:47
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Veiken

Oj, Tvätta dunkuddar var det ja. Inte dunbollar väl?

Kram

Anki

Vad fint och vilken liten sötis du hade i din hand



Kram

2009-06-16 @ 16:10:24
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Fenixmona

Väldigt snyggt med de svarta möblerna! Kramiz



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0