En härlig dag är över....

Den har förflutit i vänners lag. Kvällen tillbringade jag i kyrkan med både svenska och asylsökande vänner. Vi bjöds på hembakad pizza, mums och tack Albert, Hairia och Slavitska (tror jag du heter) för att ni orkar ställa upp så på oss.

Den avåts under goda samtal och barnens bus. Därefter gick vi upp i kyrkan och tittade på filmen Jesus. Språket var kroatiska. Tack och lov var den textad på engelska. Den var riktigt fin kan jag säga.

Min väninna Elsie följde med mig hem för att sova över så hon slipper köra hem i mörkret. Har hunnit titta på resultatet i schlagerfinalen och fattar absolut ingenting... En mycket vackert framförd melodi vann, men schlager... nej inte i min värld.

Jag undrar hur svenska folket tänker..... Nu är det natti natti så kropp och knopp orkar med morgondagen. Sov så gott alla där ute i cyberrymden!


Kommentarer
Företagerskan

Den är jättefin din nya blogg, har ändrat adressen i mina favoriter så nu kommer man rätt ler Men önskan om en härlig söndag!

2009-03-15 @ 11:19:50
URL: http://metrobloggen.se/foretagerska
Becka

Du det undrar jag med hehe, hur de tänker.

2009-03-16 @ 12:00:59
URL: http://metrobloggen.se/tiggis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0