Hemma igen....

Det blev ett snabbesök hos ynsta dottern i Stockholm. Åkte upp med släp igår och for hem sex i morse.

Resan upp blev en underbart vårig upplevese. Strålande sol och en massa grönt. När jag kom ut vid sex i morse var naturen som förbytt. Kallt och disigt. På hemresan hittade jag inte det gröna jag sett när jag åkte upp..... var det bara en synvilla för att jag VILLE att det skulle vara vår eller gömde diset det.......

Nu har jag i allafall hunnit lämna tillbaka släpet, i god tid, och varit på handträning... mmmmmm.... helt underbart. Hämtade en säng men fick naturligt vis inte med monteringsskruvarna till den..... jag blir galen.... Undrar vad jag fått min hjärna till =) Kära mågen har lovat att skicka dem med posten tack och lov....

Nu ska jag ta en powernap så jag inte sover bort hela denna dagen...


Kommentarer
Becka

Hej, nej men jag och sambon ska sätta igång med det nu =)

2009-03-16 @ 13:37:49
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Karpstryparn

Ska väl ut och gå jag också strax.

2009-03-16 @ 15:08:25
URL: http://www.metrobloggen.se/Karpstryparn
Företagerskan

Våren har lyckats ta sig Hit idag njuter

Tänk om man kunde köpa minne - jag skulle vara storkonsument! Ha det bäst-kram!

2009-03-17 @ 10:24:47
URL: http://metrobloggen.se/foretagerska


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0