Tölördag.

Det droppar ymnigt utanför fönstren. Idag tar jag det lugnt efter en härlig fredagskväll i kyrkan. Vi blev nästan klara med stenarna. Lite målning kvar bara. Det gör vi klart nästa fredag då det inte heller blir någon filminspelning.

Ann-Sofie ansvarade för fikat och då blev det GODIS. Glass med maränger och hemlagad chokladsås. Mums. Fanns även kex, ost, skorpor och knäcke. Och så klart kaffe. Inte att förglömma. Livets dryck efter vattnet om jag får bestämma=)

Sov ända till nio i morse. Har verkligen tagit det lugnt med frukost, konståkning på tv, dammsugning och lite tvätt. Nu kommer snart tjejen och då ska det fikas. Moroten på den här städdagen. Klockan tre ska vi vara i kyrkan och städa inför morgondagen. Ska bli kul då vi biir några stycken. Ska se till att det avslutas med kaffe, haha.

Ha en fin lördag!



Kommentarer
attis

Go kväll. Härligt att det vart en bra kväll. Ja, jag tror faktiskt vädergudarna driver med oss. Här var det nästa 15 grader kallt i morse och strålande sol. En och en halv timme senare var det 2- . Vid ett vart det mulet och började snöa. vi har ena barnbarnet här i helgen så det är full rulle. Ha en trevlig kväll.

Kram

attis

2009-03-28 @ 18:37:39
URL: http://attisblogg.blogg.se/
attis

Gomorron vännen . Hoppas allt är bra idag. Får oxå mer besvär av min värk vid dessa väderomslag . Här är det 2- och snöar värre än värst. Ha det riktigt gott.

Kram

attis

2009-03-29 @ 11:55:23
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Veiken

Det är så gott att bara kunna ta det lugnt. Rätt vad det är så är det fullt ös!Kram

attis

Det är ju så sanningen ser ut tror jag. Allt är bra , bara litet tyst sen barnbarnet for hem.

Kram

attis

2009-03-29 @ 15:33:30
URL: http://attisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0