En stol färdigskrapad

Nu har regnet kommit men en stol hann bli skrapad. Det var rena rama sommaren i morse klockan åtta när jag tog mitt morgonkaffe utomhus. Det enda som hördes var den ivriga fågelsången. Det är gudomligt!

Solen höll i sig ända till klockan tre, då regnet började försiktigt dugga. Nu regnar det ordentligt så jag kan sitta här och blogga utan dåligt samvete.

Var inne på apoteket idag. Som vanligt får jag vänta två dagar så att de kan beställa hem... fattar inte vaför jag aldrig kan lära mig att åka till Mariestad i stället. Där finns allt. Personalen är snabb och serviceminded. Nä, då går jag till vårt byställe. Kanske jag behöver en adrenalinkick =)

Nu tänker jag ägna en stund åt alla mina kommentarer och hälsa på hos er andra.

Kramen



Kommentarer
Sussi

Här var det kanonväder hela dagen medans jag jobbade. När jag slutade så började det regna!! Typiskt..



Jag stal mig några stunder i solen igår hihi



Ha en fin kväll

Kramisar

2009-05-26 @ 19:35:30
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
jaha jaa

varför har de inte sakerna inne?

2009-05-26 @ 23:30:24
URL: http://metrobloggen.se/jahajaa
Liz!

Va duktig du är, skrapa stolar hör inte till min verklighet hehe. Vi köper nya!! Men det kanske blir annorlunda om vi flyttar till hus

2009-05-27 @ 08:02:39
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0