Nu är jag på benen igen

så får vi se hur länge det håller den här gången. Man ska aldrig ge upp :-)

I går tog jag mig i alla fall till doktorn och gjorde en koll. Ingen bakterie, ingen lunginflammation men missljud i lungorna så det blir inhalator morgon och kväll och ibland dessemellan.

Vår promenad idag var helt ljuvlig. 0 grader och sol. Helt klar luft. Löven har börjat falla och vissa träd börjat ändra färg. Säga vad man vill om hösten men den är vacker. Och doftar gott.

Nu ska jag hälsa på hos er och få lite nytt till livs.

Ha en fin onsdag



Kommentarer
Maddo

härilgt att du är frisk igen och välkommen tillbaka till bloggvärlden :D

2009-10-14 @ 12:57:37
URL: http://blogg.dreammaddo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0