Dagen är snart slut

Och det känns som om jag inte hunnit någonting.

Fast det är klart. Började dagen med en riktigt rejäl hundvård. Det tog ungefär en timme att borsta henne och borsta tänderna. Det är bara den här tiden vid löpning som det tar så här lång tid. I normala fall är hon fullfjädrad med klor och allt på en halvtimme.

Har fått tag i bra emballage till hundkexen också så nu kan jag skicka dem riskfritt på posten. Men huga vad dyrt det är!! 24 kronor för 127 gram. Trodde jag skulle smälla av. Hur ska man kunna sälja på postorder då???? Portot blir dyrare än kexen :( Tål lite tänk för att få till det....

Har hunnit med att fika med Elsie på bageriet också. Bravo Bibbi, du är ju riktigt social, iblaaaaand.

Nu känner jag mig slut så det blir lite tv (är ju Mannen som talar med hundar på TV+) och sen sängen med en god ljudbok efter kvällspromenaden.

Men först ska jag hälsa på hos mina vänner här i bloggvärlden :)

Ha en riktigt skön kväll


Kommentarer
Veiken

Tråkigt att du har haft svårt att komma in till mig, men det är väl inget att göra åt. Hoppas det går bättre sedan. Du har hunnit en hel del idag förstår jag. Det känns så skönt när kvällen kommer och att man med gott samvete kan sätta sig med en bok. Kram

Fenixmona

Nu får svampen go väta i alla fall! Hehehe...och hummerfiskarna får kämpa i vinden! Kramiz

Fenixmona

Godmorgon i stugan denna tisdag! Finns det inte ett fraktsätt som kallas "ekonomi"...jag har något sådant i bakhuvudet...kramizkramiz

Sussi

Ja, det låter ju lite dyrt!!

Portot nu för tiden är hutlöst!!

Hoppas du hittar nåt billigare sätt att skicka det på. Man vill ju liksom ha lite vinst också :-)



Tycker inte heller det finns nåt speciellt tak för ett husdjur! Är den väldigt gammal kanske man väljer att låta den somna in istället men har den många år kvar så skulle jag betala vad som krävdes!



Ha en trevlig tisdag

Kramisar

2009-09-22 @ 08:05:29
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0