Fredag



Önskar er en god morgon med dessa tänkvärda ord.

Jag har ju lovat er bilder från igår så det får bli lite historia en stund.



Tyvärr blev det motljus så hon syns inte så bra. Men fin blev hon :-)



Pälsen glänser....

Så tar vi då lite TupperWare



Här har vi vår fina konsulent Kerstin som reste 13 mil för att hålla demo. (Bildernas kvalitet är urkass för min telefon tar INGA bra bilder utan dagsljus, uhrk)



Vår yngsta deltagare iklädd ett hopfällbart durkslag men en hopfällbar tratt i sin hand.



Ivriga studier av katalog och durkslag. Kolla in vattenflaskan.... och den nya typen av förvaring som INTE missfärgas av tomatpuré... yipppiii

Som ni vet visar jag bilder bara på människor som godkänt att bli utlagda på nätet så de överiga gästerna får ni inte se.

Det blev en trevlig stund med många bra tips till köket om härliga skratt.

Idag orkar jag inte med att samtala så det får bli en tyst dag. Men vad gör det efter en så härlig kväll :-)

Ska ta en skön skogsrunda med min älskling för det är en underbar höstdag ute. Med lite tur blir det kanske en eller annan bild från pormenaden inlagd senare.

Ha en underbar fredag


Kommentarer
Cia

Ha en jätteskön helg i höstsolen!

Själv tillhör jag en av de som älskar hösten med alla färger och dofter.

Napoleons nessesär ser också ut som om den skulle tillhöra en häst:)

Skönt med tystnad ibland/Soliga kramar

2009-09-11 @ 12:59:21
URL: http://www.ciabel.bloggagratis.se
Sussi

Det syns verkligen att pälsen blänker. Hon ser ut att njuta av uppmärksamheten nu när hon är så där fin :-)



Det var en hel del hår du fick bort!!



Sov så gott

Kramisar

2009-09-12 @ 01:23:48
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0