Oups... tiden går fort

Redan söndag. Inser att jag inte varit här sedan torsdagen. Som tur är vet jag vad jag gjort under tiden som gått.

Jag kan lugnt påstå att jag njutit av tillvaron. Sommar, åtminstone i solen, i flera dagar. Sååå ljuvligt.

Har påtat i trädgården. Rensat växthuset och burit sten. Fixat ett blomsterarrangemang och bakat matbröd. Sen får jag ju inte missa att nämna alla härliga promenader med Sally :-)

Lite bildbevis...



Början på helgen



Idag (nästan nöjd... behös mer sten)



Nygräddat matbröd (så här mörkt är mitt kök :(   )



En liten blomstergrupp till matsalsbordet.

Nu vet ni varför jag inte orkat vara på datorn i helgen :-)

Ha en underbar fortsatt söndag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0