Lördag redan

Oups vad tiden springer iväg :-)

I förrgår hade jag en mycket god väninna på besök. Hon var en av mina hyresvärdar förra gången jag bodde i Sigtuna. Det roligaste av allt är att hon har en valp efter Sally. Det var så kul att se dem mötas. Något speciellet fanns mellan dem.

Det är så nyttigt för Tessan också att konfronteras med främmande hundar i sitt eget hem. Hon klarade det riktigt bra!

I går hade jag barnbarn nr 2 hela dagen. Hon var kanonförkyld så jag gjorde allt jag kunde för att hålla henne lugn. Det är en liten rastlös tjej så det lyckades inte hela tiden men jag gav all min tid till henne och hundarna så det blev inget uppackat eller hopskruvat.

Vilken tur att jag fick ett brake i uppackandet. Det behövdes ska jag säga.

Nu har jag en liten valp springande runt mina fötter så jag gissar att det blir en valpkissningspaus nu.



Den här har jag hämtat hos Vicke som gör extremt fina bilder och dessutom ger oss info om hur man skapar dem :-)


Kommentarer
Maddo

Så skoj att det gick bra och hoppas barnbarnet kryar på sig! Du terrar inte mig, jag kan ju gå ifrån datorn om jag vill.. :)

2010-02-20 @ 13:34:15
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Vicke

det är inte så kul för dom små när dom är dåliga

2010-02-20 @ 14:41:37
URL: http://www.metrobloggen.se/animeringar
Fenixmona

Å´så gott med en liten valp i huset, fast jag har ju Cesare förståss...han får vara både och...Hehehe. Ja, Vicke är jätteduktig! kramiz

2010-02-20 @ 15:31:53
URL: http://fenixmona.blogspot.com/
Snejky

Hellojsan....

Nej, jag e ingen kock, men gillar att laga mat, speciellt då att andra ska äta den...Självklart bjuder jag in dig, tjejjen...

Men va roligt för dig att ha lilla barnbarn....Då blir det mycket stoj & roligt...När man tänker på det så saknar jag mina egna barnbarn....Mycket, men ska se till att jag snart kan resa ner & hälsa på..

ha en fortsatt härlig helg..

Varma kramen....



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0