Torsdag redan

Har haft problem med att komma in på blogg.se. Är det bara jag eller.....

Attis dotter - din länk fungerar inte :(

I går var en kanondag får jag säga. Fick så mycket gjort här hemma. Storstädade badrummet och monterade ihop hyllan dit så jag fick upp alla grejer från golvet. Ställde en pall vid badkaret med ljus på (mysbad ska det bli!) och la en matta på golvet. Blev som hemma :-)

Sorterade undan allt som stod i hallen, storstädade och la på nya svarta mattor. (Tessan syns inte på dem, hihi) Började montera hyllan jag köpt dit men aj..... det gick inte bra... Måste plocka isär den i dag och slipa ner några träplugg för att få ihop den. Min hand tog så mycket stryk av allt skruvande så det får bli ett kvällsprojekt.

Tömde arbetsrummet på alla kartonger så jag kan montera ihop hyllan på plats. En stor hylla med kuber som jag ska ha alla mina hobbygrejer i. Det kommer att bli sååå fint.

Jag lovar! Det kommer att komma bilder så småningom.

Idag får jag lunchbesök av en fd hyresvärd här från Sigtuna. Hon har en valp efter Sally så det ska bli såååå kul at träffa henne igen efter många år.

Nä, nu får jag skynda på in i duschen så jag hinner laga mat och valla hundar innan hon kommer.

Vi ses igen! Ha en fin torsdag allihop


Kommentarer
Anki

Hej

Det var jättelänge sen, tror att du kom bort när jag var på metrobloggen, nu när jag gick tillbaka till Blogger, hittade jag dej igen!

Allt bra med dej får jag hoppas



KRaaaam

2010-02-18 @ 15:10:51
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Snejky

Men va mysigt...Jag VILL oxå ha ett badkar.....Hade man bott i eget så hade jag banne mej gått & köpt ett badkar.

Det har ju funnits badkar här, men det togs bort innan min sambo flyttade in här. men i nästa lägenhet ska jag ha som ett krav att badkar ska finnas...Så det så!

Det är roligt att greja & dona hemma, speciellt som man flyttat..

Jag önskar oxå dig en fin fortsatt torsdag..

varma kramen..

Vicke

då har du vart flitig ser jag

2010-02-18 @ 18:12:30
URL: http://www.metrobloggen.se/animeringar
Maddo

Oj oj, ingen lugn stund här inte! Kramar

2010-02-18 @ 21:47:48
URL: http://blogg.dreammaddo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0