Fibron...

har slagit till ordentligt tidag. Den gör mig sömnig och hudöm så det blir inte mer än nödvändigt gjort denna mulna torsdag.

Halt var det ute också. Höll på att falla pladask när jag var ute på långpromenad med hundarna. Så otroligt förrädiskt. Asfalten är bar på många ställen och det syns inte alltid att det är blankis på den, eller så är jag inte tillräckligt uppmärksam. Rädd blev jag i alla fall. Inga fler skallskador här tack!

Jag passar på att tassa in och hälsa på en massa människor här i bloggvärlden idag. Ska bli riktigt intressant. Lämnar ett tassavtryck när jag lämnar er :-)

Ha en fin torsdag hälsar jag med en bild från förpremiären på Göta Kanal 3 i Töreboda Biograf



Kommentarer
Cia

Bara jag igen med mina förslag!

Har du provat att "stänga"in henne på natten i antingen bur eller sätta kompostgaller runt hennes bädd? De vill inte gära kissa där de sover och kommer hon ingen vart kanske hon ligger still.

Ja en träff skulle va kul men jag har ju inget körkort så trots att sigtuna är next door e´d långt.

Men ni är välkomna hit vet ja:)

Kramiz

2010-03-11 @ 12:36:29
URL: http://www.ciabel.bloggagratis.se
Snejky

Tjingelingen tjejjen..

Men va trist med din fibro....Måste vara arbetsamt att ha detta....

Idag var det 11 plusgrader här, jag blev på studs på jättegott humör. Nu, kanske man kan börja invänta våren, även om det känns långt dit....

Jag önskar dig en resterande fin ef/kväll..

Kramen

Fenixmona

Livsfarligt med denna halka!! Jag är rädd varje gång jag tvingas ut. Mitt internet är tillbaka...gudskelov! Bloggabstinens är inget vidare! Kramen

2010-03-11 @ 18:38:47
URL: http://fenixmona.blogspot.com/
Petra

Fruktansvärt halt är det!

Spelar de dragspel på den premiären? XD

Jojomen nog är den kvar. Fast den ligger under en decimeter is och snöblandat vattenslask och över det en decimeter snö (Sist ja var där i alla fall kanske har frusit lite nu eller smält mer)

2010-03-11 @ 19:19:59
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Maddo

Skickar massa styrkekramar!! KRAAM!

2010-03-11 @ 21:39:32
URL: http://blogg.dreammaddo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0