Fredagskväll

Då är det Let's dance för min del. Tycker de är så otroligt tuffa som ställer upp. Speciellt Willy. Han KAN ju inte dansa och ändå är han kvar och de som kan åker ut :-)

Får tacka för det fina vädret vi haft idag. Varje promenad utom den senaste har varit en njutning. Det har nämligen frysit på och jag har fortfarande inte hittat mina broddar :(

Idag har jag inte gjort ett vettigt handtag. Återigen en vilodag. Bara att acceptera hur det än skulle kunna kännas. Märklgt vad vi människor är anpassningsbara.

Innan skadan var jag en duracellkanin. Orkade HUR mycket som helst. Blev aldrig sömnig innan det verkligen var kväll och dags att sova eller om jag satte mig framför tv-n.

Nu får jag räkna de dagarna som jag är pigg och orkar. Det gäller att våga njuta av nuet för hela livssituationen kan vändas upp och ner på bråkdelen av en sekund.

En nyttig läxa som man borde få med modersmjölken och inte behöva lära sig den tuffa vägen. Fast jag måste erkänna att jag njöt av mitt liv nästan jämt innan olyckan också.

Så... nu sitter jag här och njuter med datorn i knät och Let's dance på tv.n och mina två härliga hundar vid mina fötter. Kan livet bli bättre <3

Ha en fortsatt härlig fredagskväll



Bilden tagen hos Vicke. Han har helt underbara bilder och tankeord så kom ihåg att hälsa på hos honom


Kommentarer
Veiken

Hej! Jag ska också kolla på Let´s dance och jag håller inte med dig! Jag tycker synd om dom som är duktiga och åker ut. Jag tycker synd om Willy, som är kvar och inte på eget kunnande utan för att människor tycker det är kul att ha någon att skratta åt! Det är inte fair, men tyvärr har ju uppropet gått på Facebook, så han (Willy) lär väl bli kvar tyvärr. Kram

Maddo

Oj, det är inte lite du varit med om inte! Bra att du njuter av livet ändå! Det är inte den som har mycket utan den som suktar efter mer som aldrig känner lycka. Misstänker att du är nöjd med det du har! ;) Sen kan man alltid önska men ändå njuta. bla bla..Nu ska jag snart i säng! Är så trött! Men blev det något pluggande idag? Nä, inte ens tagit fram papper och artiklar. Men behövde nog en sån dag också. Kramar!

2010-03-12 @ 21:40:19
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Anki

Jovisst är du med på min kramlista, Jag har haft så svårt att hålla minnet på plats



Kraaaam



Tre stycken som har stått på listan för en lever, dog förra veckan

2010-03-12 @ 23:10:35
URL: http://nabbann.blogspot.com
Vicke

ja, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet så man ska leva här o nu, jag arbetar inte i helgen utan jag har arbetat långa pass under veckan

2010-03-13 @ 04:51:42
URL: http://www.metrobloggen.se/animeringar
Fenixmona

Jadå. visst hälsar jag på hos Vicke! Titt som tätt, han är så snäll o hjälpsam mot en stackars teknikidiot...hihihi...Så sant så, vi ska leva här o nu i morgon kanske aldrig kommer...Kram på dig!

2010-03-13 @ 05:16:48
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com/
Fenixmona

Ja, nu har du kod...fast den har nog inte du lagt till för alla som använder den bloggsajten har fått kod...Kramen

2010-03-13 @ 05:19:35
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com/
Fenixmona

Inte får jag något för att jag skriver om Side...Nej, tvärtom...hihihi...Jag fick flera som bokade resor från de annonser som var på min blogg...Då blev jag anklagad för otillbörligt klickande och stängdes av från annonserna...Så otack blev det av det...hihihi... kramiz

2010-03-13 @ 06:20:08
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com/
attis

Hej vännen och tack. Nu är allt kalrt med grävningen. Återstår bara att få ordning på den eländiga tomten när våren kommer på riktigt. Ta det mu försiktigt och njut av de stunder du kan.

Kramen

2010-03-13 @ 12:00:53
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Veiken

Idag är det Melodifestivaen som gäller. Jag har nog ingen jättefavorit, men jag blir inte ledsen om Anna vinner. Kram

Mi

Hejsan! Kul att jag ramlade in på din blogg. Vi har många gemensamma bloggvänner ser jag. Visst gör Vicke fina animeringsbilder. Ha en bra kväll o sov gott. Kramar!

2010-03-13 @ 21:25:06
URL: http://www.metrobloggen.se/monicaandersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0