God Morgon

Jo, idag kommer det nog att kännas som morgon hela dagen. Men.... Jag ska inte ge mig. Ska påskstäda idag. Tänk om det fanns någon som kunde ta rastningarna en  sån här dag. Det hade sparat massa energi.

Är ju nyhitflyttad så jag får börja leta.... Fast Sally är inte så lätt att få med om hon inte känner personen väldigt väl.

Skulle gärna skriva något positivt men just nu känns det svårt. Får återkomma när energin återvänt.

Är glad att jag kommer in här nu. Oups... det blev något positivt av bara farten :-)

Ha en fin dag alla kära bloggvänner och kom ihåg att klicka på bilden nedan....



Kommentarer
wiper

Nu har jag skrivit på listan ang.organdonation. Jag är själv anmäld för länge sen och do får ta organ ur min kropp när jag dör eller råkar ut för nåt. Om dom går att använda från en gamling.



Det blir så ibland och energin går upp och ner. Själv är jag inte alls i form i dag så jag vet hur du känner. Jag tar med bilden till min blogg och sätter in den vid nästa inlägg.



Sköt om dig

kram

2010-03-30 @ 11:54:48
URL: http://wiper.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0