Jaha....




Så blev det en sängdag igen då. Kroppen värker horribelt och i och med det feber. Tur jag har mina fyrbenta vänner så jag måste ut i friska luften ändå :-)

Märkligt hur mycket jag ser som behöver göras när jag inte kan och när jag kan så blundar jag för det hur lätt som helst. Nu ska jag fokusera på att njuta av sängen och inte grubbla över det jag inte kan.

Det är strålande sol och - 5. Kanske en kaffe på balkongen om en timme. Med MYCKET kläder på...

Ska tassa runt och hälsa på er andra och besvara kommentarer. Ska bara..... installera skype och prata med barnbarnen först.... Love....

Med det önskar jag er en helt glittrande tisdag :-)



Kommentarer
Mi

God morgon! Så du har en sån dag i dag och du visst är det konstigt att när man inte orkar göra vissa saker så fastnar det i huvudet och när man kan göra vissa saker så blundar man för det precis som du säger. Ja klä dig varmt och förök att njuta av solen för när man njuter spelar det ingen roll om man blundar eller inte - då är man i nuet. Ha en toppendag. Kramar!!

2010-03-16 @ 10:07:58
URL: http://www.metrobloggen.se/monicaandersson
Anki

En jättefin dag till dej oxå och hoppas att du snart känner dej bättre! Ja, det är märkligt att man oftast ser mer som ska göras när man inte kan!!



Det är snart fredag och städning igen, urch !



Ha en fin dag och jättekram till dej

2010-03-16 @ 10:30:04
URL: http://nabbann
Snejky

Helsan tjejjen..

Vad trist att du inte e kry idag...Men som sagt du får bara ta hand om dig på bästa sätt...& tänk inte på allt som ska göras, för egentligen så finns det inte så värst många MÅSTEN...

Tänk som mig...:



Ge mig sinnesro att acceptera, det jag inte kan förändra.

Mod att förändra det jag kan

&

förstånd att inse skillnaden..



Denna lilla dikt har jag tagit till mig & den har hjälpt mig många ggr...Innebörden e så sann..



En massa varma kryapådigkramisar...

Mi

Sv: Visst är det härligt att man är så pass vuxen att man får välja själv, haha. Jag förstår att det måste kännas konstigt för 3-åringen när man knappt fattar själv hur det går till.

Så kul att det gläder en åtminstone. Jo jag har tagit för vana att gå min morgonrunda till mina bloggvänner och en kvällsrunda. Jag hoppas att det är uppskattat. Fast du ska veta att det tar en sååå lång tid men det är kul när jag får respons tillbaks med många kommentarer till min blogg. Kommentarerna betyder så mycket mer än antalet besökare som de flesta räknar. Ja jag måste få ett jobb NU - helst igår, haha. Jag har bara gått en grundkurs till behandlingsassistent men jag har ju mycket egen erfarenhet också som du vet. ha en toppendag. Kramar Mi!!

2010-03-16 @ 11:25:12
URL: http://www.metrobloggen.se/monicaandersson
Maddo

Usch! Krya på dig nu. Tur du får lite frisk luft, det skyndar på!



Jag vet.. men vad gör man när man inte finner ro till att ta det lugnt och snarare blir stressad av att ta det lugnt?



Kramar!

2010-03-16 @ 12:13:48
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Vicke

då får du krya på dig fort nu

2010-03-16 @ 13:29:01
URL: http://www.metrobloggen.se/animeringar
annsan_s

Hejsan Bibbi det var ett tag sen, hoppas allt är bra med dig! Ha en fin dag..Kramen

2010-03-16 @ 15:00:11
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Anna

Vad kul att du tittade in på min blogg, det värmde så gott!! kramas

visst är det svårt att inte se allt det där som behöver göras, just när man ligger däckad i smärtor! Dammtussarna syns så mycket bättre och de leriga tassavtrycken är plötsligt överallt! ;)

Tänker på dej massor, det är så skönt att tänka på någon annan när man själv har horribelt ont! kram

2010-03-16 @ 21:55:32
URL: http://kavril.bloggproffs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0