God morgon

Åhej vad tiden springer iväg. Det verkar ha blivit mitt standarduttryck. Måste vara åldern :-)

Påskaftonen tog jag lite mat med mig och åkte till Väring och hälsade på den här underbara människan <3 <3 <3



94 år ung. Det hon inte vet om livet är inte värt att veta! Jag älskar att tilbringa tid med henne. Vi delar tankar och åsikter. Hon är alltid uppdaterad om vad som händer och vilket språk som talas. Inget krystat här inte.

Jag lever ett varannandagliv. Påskdagen sov jag hela dan. Hade ont överallt och då tar sömnen över. Tänk vad kroppen är smart. När man sover känns inte smärtorna :-) Som tur är har hundarna vant sig så de klarar att bara gå ut på tomten såna dagar.

Annandagen blev det 6 km skogspromenad. Då var det fart på de fyrbenta. Oj vad de kutade och lekte med varandra. Sotis fryser fortfarande så hon ligger mest framför värmefläkten när hon är inne och ute är det både tröja och jacka som gäller.



Pälsen börjar växa ut lite försiktigt nu men det kommer tydligen att ta sin tid innan hon vill vara utan sin tröja. På den här bilden väntar hon på att bli påklädd och Sally undrar verkligen över vad vi pysslar med <3

Här sitter hon i mitt knä medan jag skriver det här inlägget :-)



Jag har ännu inget hört från bilverkstan om min bil. Vad de gör med den. Om det gör något med den. Vad det kommer att kosta....... Två veckor har gått nu..... Peugeot i Skövde!!!!! Varning för dem!!!!!

Nu får jag ta mig i kragen som jag inte har och sätta fart på maskineriet här. Dammsugning, inhandling och hundpromenad innan klockan elva. Trot den som vill ;-)

Ha en fin dag!!!!



Kommentarer
Snejky

Heeeej tjejjen...

Men oj, vad jag blev glad att se din kommentar hos mig...Så roligt att se av dig...

Jag önskar dig allt gott....



Massa varma kramar....

2012-04-11 @ 10:50:16
URL: http://snejky.se
Ulrika Emini

Haha. Vad söt hon är din lilla nakenhund. :) När kommer du och hälsar på oss i Mariestad? Och frågan är väl egentligen lika mycket när vi kommer och hälsar på dig i Hova, det vet jag inte men jag håller utkik efter tillfällen.

Tack för cyklarna också! Det är mest Burhan som cyklar och vi är tacksamma att ha dom!

Kram Ulrika

2012-04-11 @ 13:06:38
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se
Anki

Så underbart att ha en sån raring att hälsa på och få utbyta tankar med. Lilla Sotis är det en naken hund eller har han fått pälsen avrakad pga något??



Ha en bra dag, söta Bibbi Kram

2012-04-11 @ 18:12:23
URL: http://nabbann.blogspot.com
Snejky

Gokväll...



Ja, jag var inne & kollade detta med att skriva kommentarer hos mig efter ditt inlägg. Det var en miss ifrån min sida när jag gjorde om designen sist, konstigt för det är ingen annan som sagt något...



Nä, det är samma med mig, jag bloggar väldigt mycket i olika perioder & i bland kan det gå lång tid emellan...

Men jättekul att ha fått kontakt med dig igen, du ska veta att jag tänker ofta på dig..



Ha nu en god natt & dröm vackra drömmar..

Varma kramen....

2012-04-11 @ 22:49:04
URL: http://snejky.se
Anki

Jaha, det är inte en nakenhund, hahahhahahaha. Stackars liten, men söt är hon/han.

Det Indiska bröllopet blir i Malaysia. Jag hoppas att jag hinner bli frisk tills dess.



Ha en bra dag, söta Bibbi

2012-04-12 @ 11:09:08
URL: http://nabbann.blogspot.com
attis

Hej goa vännen. Ja, konstigt nog går livet vidare även om det vissa dar känns helt otroligt jobbigt. Regade mej på spraydate men sen har jag aldrig vart in där hihihihi. Tur att jag har mina små barnbarn och vovsingarna. De håller verkligen mej igång. Söt liten tant på bilden. Hoppas du får ordning på bilen. Ha det allra allra bäst. Bamsekram.

2012-04-12 @ 22:38:55
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Maddo

Själv spenderade jag påsken med att föda barn! ;) Läser din blogg ännu men är inte jätteaktiv. Har börjat blogga anonymt på ovanstående bloggadress. :) Kramar!

2012-04-15 @ 11:26:46
URL: http://magdoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0