Konstig långfredag

Morgonen började med regn. Sen yrde snön som på självaste julafton. Den ligger fortfarande kvar.

Har varit riktigt flitig idag och packat upp alla kläder och böcker och fått det på plats.

Men det gjorde att jag missade kyrkan men jag har inte missat att läsa ordet. Jag lovar..... Det är en riktigt spännande och sann bok. Massor av ordspråk kommer förresten från Bibeln :)

Anki.... Jag kan inte gå in på din blogg från mobben så jag hälsar på dig i morgon kväll.

Bilden är tagen från mitt fönster idag.

Suss gott alla fina <3



Kommentarer
Anki

Ja, nu var ju inget öppet förrän kl 10, så jag fick en liten uppfriskande promenad.

Ja, Ich habe fur 5 Jahren in det Schoole Deutch gelernt. Men för jättelänge sen, hahahahahaha.

Kram på dej, söta Bibbi

2012-04-08 @ 11:08:58
URL: http://nabbann.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0