Söndag

Är egentligen vilodag. Men jag tog en tvåtimmars långpromenad med vännen Irene och hundarna.

När jag kom hem utnyttjade jag vilodagen till fullo och sov till nästan fyra.

Fick en ingivelse att gå ut och hämta in tvätten. Det doftade snö i luften.

Trot eller ej men när jag gick ut efter fem kom snön.

Sen har jag varit på ekumenisk bön i Fille i Töreboda. Goda pastorn kom och hämtade mig. Det blev en härlig bönekväll blandad med allvar och skratt. Jag älskar mina syskon i anden.

Just for The record. Snön ligger kvar som ett aprilskämt.

Nu är det Så ska det låta innan kvällspromenad och sänggående.

Elden sprakar skönt i kaminen. En fin söndagskväll med alla djuren runt mig.

Sov gott i natt alla fina <3

Kom med en bild på Randi min väninna som är Jehovas vittne av misstag. Hon kämpar på med att omvända mig men sorry fina Randi... Jesus is My friend and leader.

Den rätta bilden är på min fina kamin ;-)



Kommentarer
Anki

Vi får nog räkna med att snön kommer att komma av och till åtminstone till efter Påsk.

Då har rusket gett sej iväg med alla Påsktanter till Blåkulla



Kram och Natti Natti

2012-04-01 @ 21:04:21
URL: http://nabbann.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0