Valborg

var en tid jag längtade dödligt efter för ett antal år sedan. Nu för tiden är det bara skönt att vara hemma och mysa istället. Hundarna slipper uppleva alla smällare. Fast jag har tur. Ingen av dem är skotträdd.

Ligger i feber IGEN!!!! Nu sitter det i luftrören. Hostar segt...... Värk i ryggen....

Det är så märkligt med hundar. De märker direkt när man inte mår bra. Orkar inte promenera med dem idag och vi var nyss ute på gården. Då kommer grannflickan som älskar att leka med dem. Skönt tänkte jag. Då kan jag gå in och de får vara ute och leka en stund. Nej då.... Så snart jag gick in kom de efter och där stod den stackars flickan helt ensam på gården. Vi försökte flera gånger men det funkade inte så hon fick gå hem.

Nu ligger de båda bredvid mig och sover.

Eftersom krafterna är noll har jag passat på att synka telefonen med datorn så nu har jag säkert någon ny bild att lägga in.

Var ju på kalas i lördags så det blir en bild på födelsedagsbarnet tillsammans med mig.



Förstå känslan när man suttit och kört nästan 30 mil och blir bemött av glädjetjutet ¨MORMOR¨. Det är värt all möda i världen. Jag ÄLSKAR mina barn och barnbarn. Sorgligt nog orkade jag inte vänta in deras kusiner så jag får vänta på nästa friska tillfälle att möta dem.


Ha en underbar Valborg alla fina



Kommentarer
Snejky

Jo, jag vet jmu hur det är...Jag har ju ca 90 mil till mina..Ska ner en snabbis den 12-14 maj. Måste ju ner & krama om den lilla nya prinsessan...

Inget bra att du känner dig dålig, tjejjen..Men jag hoppas att du har en trevlig Valborg i alla fall..

Massa varma kramar till dig....

2012-04-30 @ 19:16:33
URL: http://snejky.se
Maddo

Nej! Inte sjuk igen! :( Hoppas du blir frisk snart!



Åh, så segt att det inte gick, att du inte ens fick försöka! :( Men skönt att de mår bra! :)



Jag försöker ha henne nära hela tiden, om inte på mig så i bärsjal eller brevid!



Vi ska flytta hela familjen (sambo, hund och barn) till gbg men jag skriver inte ut sånt i bloggen som du kanske förstår. =) Blir gamla hemstaden i bloggen. Flyttade till sthlm förra året för att bo med sambon.



Kramar i massor!

2012-05-01 @ 18:45:26
URL: http://magdoo.blogg.se/
attis

Hej goa Bibbi. Hoppas du kryat på dej. Min afton har du ju läst om på FB :) Trevligt hade vi i alla fall. SKönt att inte hundarna är skotträdda. Ha det bäst.

Kramen

2012-05-02 @ 11:51:20
URL: http://attisblogg.blogg.se/
attis

Nu bleb jag visst dement igen. Glömde ju säga att bilden på er är jättefin. Söt liten tjej.

Kram

2012-05-02 @ 11:52:21
URL: http://attisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0