Vad glad jag blir

Det fungerade med kommentarer. Nu skriver jag från mobilen igen. Ska bli spännande att se om det funkar nu med kommentarer.
Min minsta fining är hemma igen. Körde Köping tor idag och hämtade henne. Ni skulle se hundarnas glädje när de fick syn på varandra. Har inte sett Sally så lycklig på hela veckan. Och Sotis bara gnydde av glädje.
Mitt hjärta svämmar ibland över när jag ser dessa små fyrbenta individer.
Det blev middag framför tv:n ikväll. Även för dogsen som ni ser på bilderna.

Nu har vi alla kommit till ro och ska sussa.
Önskar er alla att få sova riktigt gott och vakna skönt utvilade i morgon.
Kramar om



Kommentarer
Bibbi

Testkommentar

2012-08-31 @ 23:11:24
attis

Man kan ju inte annat än älska dess fyrbenta sötnosar. Här har jag Skoja i helgen. Matte och Husse är i Östersund och tävlar med de andra två vovsarna.
Kramen

2012-08-31 @ 23:13:12
URL: http://attisblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0