Vila

Idag är det stora protester från kroppen vid varje rörelse.

Det är priset jag får betala för att ge mig ut på äventyr.

Vila vila vila. Men jag behöver både införskaffa bröllopspresent och besöka Apoteket idag sen får kroppen säga vad den vill :-)

Även hundarna är trötta efter resan fast Sotis har fått skällfnatt. Måste hitta en lösning på det problemet. Inte kul vare sig för grannarna, Sally eller mig.

Lägger med en bild på när hon sitter bredvid mig i soffan och moffar mitt lilla hjärta.



Kommentarer
Snejky

Jo, så klart att du måste ta hand om dig, tjejjen...

Men....emellanåt måste man ju göra vissa uppoffringar när man har viktiga ärenden...



Söt liten voffsing...Voff voff.....

2012-07-02 @ 13:55:49
URL: http://snejkyscorner.blogspot.se
Maddo

Tessan min skäller också och får fnatt.. tänkte införskaffa antiskallhalsband tror jag faktiskt!

2012-07-12 @ 08:52:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0