Ullared

Vilken fasansfull upplevelse. Tur jag hade mina vänner med.

Fick panikångest av alla människor, storleken på butiken, urvalet av varor ja allt....

Lyckades återfå något så när lugn efter mat och kaffe i lugn och ro trots trafik av människor som rusningstrafik på E4:an genom Sockhom av människor till och från restaurangen.

Vi tog resan som en semesterdag men nästa semesterdag får nog bli ut i naturen. Meta kanske skulle passa mig bättre :-)

Men får erkänna att många behovssaker var ca 50% billigare än på Ica... Blev tvål, Tassimokaffe och Vanish. Sånt jag köper ändå så det blev många sv varje så jag kan känna att det var värt att gå genom butiken.

Vi hade i alla fall kul tillsammans. Det var ju faktiskt värt hur mycket som helst.

Skulle lägga in bilder från resan men de har tydligen försvunnit i rena förskräckelsen :=)



Kommentarer
Snejky

Håller med...det var många år sedan som jag besökte detta Ullared...Tycker som du. Men visst, de har mycket billigt.

Hoppas du fått lite lugn & ro nu efter denna upptäckt..

Varma kramen

2012-06-27 @ 07:24:05
URL: http://snejkyscorner.blogspot.se
Maddo

Jag gillar ullared - i rätt sällskap! =)

2012-06-27 @ 22:14:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0