Fredag och Skövde igen

Igår var jag i Skövde och lämnade in min bil. Den bara krånglar med elen. Fick låna en bil.

I går eftermiddag ringde flickan i receptionen och sa att jag måste tillbaka med lånebilen idag för den blev såld igår.

Idag blev det så klart en ny tur till Skövde då. Min bil var inte klar. De hade inte hittat felet. Jag frågade om de kollat upp enheten de bytte för tre månader sedan eftersom det är samma fel på den nu.

Nej sa hon. Den är ju nyss bytt!!! Smart.... Det skulle möjligen inte kunna vara något fel på den nya enheten då.... tänkte jag men sa inget.

Det blev alltså tio extra mil för min del.... Ja ja.... Det är ju inte de som behöver lägga energi på onödig körning. Nu är jag så slut så jag blir tvungen att sova några timmar som jag kunnat använda till att fixa ordning i mitt nya hem på istället.

Livet är inte bara enkelt men spännande är det i alla fall :-)

Har tränat hundarna på lite Agility sen vi kom hem och diskat nästan hela disken. Får ta resten efter vilan.

Bilden är från mitt sovrum. Ouppackade lådor....



Kommentarer
attis

Hej goa Bibbi. så glad jag blir att höra av dej. Det var verkligen längesedan. Har tittat in lite nu och då tilldej för att se om du skrivit nåt. Här knallar det och går. Har dotterns två vovsar här på dagarna när hon jobbar. Minns du att du skrev och frågade Anna hur hon fick Penny att bada? Hon har skaffat en till vovse nu. Hon är 6 månader den lilla skrutten. Reklamen får man betalt för om någon klikcar på den :) Hur är det med dej? Allt bra hoppas jag. Ha det allra allra bäst.

Bamsekram.

2012-03-30 @ 20:35:22
URL: http://attisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0