Redan slutet på mars 2012

Men hallå.... Vart tog tiden vägen???

Nu har jag köpt mig ett hus i Hova och fått hit mina grejor. Kan inte skryta med att jag flyttat in för jag har massor med grejer i lådor fortfarande. Att det ska behöva ta så lång tid!!!

Idag hade jag finbesök av Conny och Lizen. Det var första gången de var här och jättelängesedan jag var hos dom.

Den sista tiden har bara sprungit iväg. Ett drama att regissera i kyrkan. En vecka med älskade barnbarn. Genrep på dramat. Uppspelning och medverkan i ett annat drama i lördags när vi firade 70-årsjubileum i kyrkan. Det blev en häftig helg :-)

Så var det bara att tömma det sista släplasset. Och fort skulle det gå för vagnen skulle lämnas tillbaka. Fick hjälp av pojkarna Jansson som tur var. Hade aldrig orkat det själv.

Igår hämtade Hallåsens vagnen och tog sig tid att hjälpa mig släpa runt möbler i vardagsrummet. Det blev kanonfint till slut. Men men.... Det blir inga bilder innan jag fått ordning här hemma. Städat och fint ska det va innan jag visar upp mitt nya hem.

Visst är hon fin den lilla som jag passade några dagar för ett tag sedan :-)

Det här är en bild på Chacko som jag passade för ett tag sedan. Synd att hon inte syns så bra men men...

På återhörande. Kram


Kommentarer
Anki

Grattis till husköpet. Det ska bli trevligt att så småningom se bilder på ditt hem.

Kram Anki

2012-03-30 @ 00:30:45
URL: http://nabbann.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0