Baksidan klippt. Det ska bli regn resten av veckan enligt alla prognoser.

Nästa klippning blir ena framsidan. Den andra får växa vilt.

Har snart diskat hela matservisen efter mamma. Två kaffeserviser klara. Har aldrig ägt en kaffeservis förr. Gillar inte ens att dricka kaffe i kopp.

Det är illa att vara utan diskmaskin en sån här gång men händerna blir rena :-)

Sotis har varit och friat med granntanten igen. Hon kryper ihop i hennes halsgrop och kurrar som en katt. Här hemma uppfostrar hon sina pipdjur med ett evigt gnyende <3

Jag tittar på Arga snickaren och de fyrbenta sover på var sin sida om mig. Längtar till sängen....

Suss gott alla fina <3



Kommentarer
attis

Skönt att få det klippt :) Jag har fått en kaffeservis av min mormor. Dricker ju bara kaffe i mugg så den åker fram bara när det är kalas. Fina vovsarna.

Kram fina Bibbi.

2012-05-31 @ 10:47:25
URL: http://attisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0