Sista natten i sängen

I morgon åker jag och köper mig en vattensäng. Ska vara det bästa att sova i när man har ont i kroppen. Hoppas det fungerar :-)

Det har varit en fin dag idag så vi strövade en hel timme i skogen. Helt underbart. Känner sån lycka när hundarna kan springa lösa och busa.

Nu ska vi sova hela gänget här och hoppas på ett tidigt uppvaknande. Det kan jag ju inte skryta över att det blev idag då jag steg upp vid tio. Sen tar det ju en frukost för att vakna *L*

Ha en fin natt alla fina <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1000450/images/2012/pic_202753368.jpg" class="image">



Kommentarer
Maddo

Det är ingen fara att publicera kommentarerna. Det är mest i min blogg jag inte vill skriva ut. =)



Min mamma har ju en tvångssjukdom så dessvärre är det väldigt jobbigt att ha henne klängandes.. :( Min sambo har fått ta kontakten med mamma nu för att det ska funka..



Oh, hoppas du har mindre ont snart!! Tänker på dig men är så trött nu efter tre jobbiga nätter och en jobbig dag (igår) och på kvällarna är skriket som värst. Då har sambon visserligen henne men ibland känns det som om det är bättre om jag tar henne då för jag vet vad som lindrar skriket (bärsjal/sele och ut!) men sambon vill görat på sitt sätt och då får min egentid bli skrikig och då blir det ju ingen egentid... Kan inte slappna av när hon skriker så.. :( Behövde få gnälla lite... blää!



Kramar i massor!

2012-05-16 @ 20:21:28
URL: http://magdoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0