God morgon :-)

Förstår inte varför det ska behöva kännas så tungt att komma igång på morgonen?

Mitt liv innehåller så mycket värdefullt så jag borde hoppa upp ur sängen och kvittra.

I hjärtat och själen känner jag lycka över mitt liv men kroppaskrället hänger inte med. Så.. Här ligger jag i sängen och skriver i min blogg :-)

Jag använder bloggen som en spontan dagbok, tankebok och det är absolut ingen "tyck synd om mig sa Penti Varg" blogg.

Min uppväxt skulle kunna bli en helt fantastisk lärobok i vad som händer ett barn som växer upp under fysisk och psykisk misshandel. Jag lovar er att den inte ska bli skriven här :-)

Fredag redan... Helt otroligt vad fort veckan rusat iväg. Missade ett A'Veramöte igår kväll på grund av min trötthet. Har faktiskt bara orkat åka på två :( missar ju massa viktig information. Tur det finns internet.

Nä. Nu ska jag släpa upp denna tjuriga kropp, klä på den och ta med den med hundarna på en härlig skogspromenad.

Ha det bäst <3



Kommentarer
Mia

Ta det lugnt bara... Jag är som du, skriver i bloggen som en sorts dagbok, funkar fint *L* Kram på dig!

2012-09-07 @ 10:29:48
URL: http://www.matmia.blogg.se
Snejky

Har lärt mig sen många år tillbax att det är skönt att skriva av sig...
Jag har skrivit i många år så det har typ blivit en bok. Jag har många ggr tänkt & försökt på olika vis att lägga upp ute på internet, men har inte kommit fram till nåt bra sätt. Tänkte kanske att ha en kategori i min blogg...Vi får se...
Men var rädd om dig, tjejjen...& ta det lugnt, ta allt i din takt så du känner att du hänger med...
Varma kramen....

Svar: Du är bara bäst Snejky. Trots att vi aldrig setts så <3 på dig
Trygg i mig själv

2012-09-08 @ 12:19:36
URL: http://snejky.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0