Höst

Nu har Hibiscusen fått flytta in. Den klarade det än så länge. Två knoppar på. Ska bli spännande att se om de slår ut.
Har legat i feber och okristlig huvudvärk i 3,5 dagar. Mitt på dan idag blev jag hux flux feberfri. Åkte och shoppade i byn och tog bilen ut i skogen med hundarna. De blev överlyckliga efter tre dagar med mig på soffan
Nu är det natti. Har svårt att koppla av på grund av strulet med mun hemsida men måste bara sova. Får läsa lite i Bibeln så jag kan koppla av. Gör alltid det innan jag somnar och sen ber jag för min familj och de sim behöver förbön. Sen brukar jag för det mesta sova gott.
Avslutar med en bild på dogsen i soffan med mig idag på förmiddagen. Sov gitt alla <3



Kommentarer
Snejky

Men det ser ju alldels för mysigt ut där i soffan..
Suss gott, tjejjen...
Kramen

2012-09-19 @ 01:06:42
URL: http://tantebba.bloggain.se
Anna -bakmamman

Hoppas du mår bra i fortsättningen med :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0